субота, 21. фебруар 2015.

50 school outfits ideas :)

Hej ljudi!!!
U ovom postu stavila sam 50 outfits ideja za skolu,nadam se da ce vam se svideti ;) <3
Takodje,izvinite sto na mnogim slikama cure nose tasne za grad a ne za skolu,ali naravno,vi ne morate nositi bas sve isto kao one :)





















































Kao sto vidite,volim da nosim salove,ali i kape,samo sto nisam bas nasla mnogo outfita sa kapama,ali vi naravno mozete da dodate i kapu ;) <3

Nadam se da vam se svdjaju kombinacije,do sledeceg posta,Ariane ;)

17 коментара:

  1. Post je odličan! *_* Svi outfiti su super! :) ♥
    (poseti moj blog pa ako ti se svidi folowaj ga:
    sandrin-kutak.blogspot.com)

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post, licno nikad ne bih obuklla sorc u skolu ali dobrp :D
    ako zelis poseti moj bolg i ako ti se svidi novi DIY napsi mi sta mislis :)
    Ako ti se svidja moj blog prati ga
    hvala unapred

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post i odlicne kombinacije.. <3 Vidim da ima dosta slika od Beth a ja je obozavam. :-)
    Hvala sto posecujes moj blog.. <3
    Ako zelis mozes me zapratiti preko gca-a i googla.Ja tebe pratim <3
    http://ksenijalukic79.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Jako lepe kombinacije. Mada ja smatram da si trebala da stavis manji broj kombinacija ali da uz svaku ide opis.
    Poseti moj blog i zaprati me i ja cu uzvratiti.
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Super post! Ima baš puno kombinacija! :D Možda je ipak puno 50! :D


    P.S. Novi post na mom blogu!!
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. dve recenice tekksta i 50 slika...... ne razumem poentu

    ОдговориИзбриши
  7. Kombinacije su jako lepe :D Aaaaa kako sam happy sto si stavila Bethanine slike!

    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super kombinacije! :*

    NA MOM BLOGU JE GIVEAWAY :
    - http://fashionholicyeahh.blogspot.com/ ❤

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман12. март 2015. 13:36

    Super post. Blog ti je kull. Ba[ mi se svodjas. Volela bih da se uclanis u moj, posetis ga i komentarises.

    sejlinkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши