субота, 11. април 2015.

The Versatile Blogger Award :)

Hej :)

Hvala Emi s bloga Emma's teen blog na nominaciji :) <3


Versatile Blog Award se dodjeljuje svim blogerkama koje imaju kvalitetne sadržaje na svom blogu i koje imaju dobar stil ponašanja. Svi koji su nominirani moraju napisati 7 činjenica o sebi i nominirati 7 blogova.

7. Cinjenica o meni:

1.Volim da citam :)
2.Nemam ni brata ni sestru
3.Opsednuta sam modom
4.Obozavam zivotinje <3
5.Obozavam da se zezam sa drustvom :D
6.Volim raditi diy-eve :)
7.Obozavam pisati sastave :)

Nominiram:

1.Milicu i Anu s bloga Sisters World
2.Bojanu s bloga City for girls
3.Holly s bloga Holly5SOSVA
4.Kseniju s bloga Everything from Ksenija
5.Jovanku s bloga Jovankin Svet
6.Zelhidu s bloga My life
7.Sonju s bloga BCreative

11 коментара:

  1. Odličan tag!! :)

    Novi post!! :)
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ja volim da citam, ali mrzim da pisem sastave. :)
    Poseti moj blog i uclani se ako zelis.
    onmywaybyivana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. I ja volim da citam i da pisem sastave,ali ono sastave koje imaju veze sa mozgom a ne gluposti koje nam vecinom daju,no da ne duzim super post <3

    http://beautyandfashiondiaryblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Zanimljive činjenice.
    Moram samo nešto da te pitam.
    Ova slika sa imenom tvog bloga i sa devojkom,kako se postavlja????!

    Flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. super post pogledajte moj blog
    http://katarinaljubovic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Јаko mi je drago što si nam se vratila! Jako smo slične.
    Hvala na nominaciji!

    ОдговориИзбриши