среда, 18. март 2015.

My favourite pictures of week :)

Hej ljudi :D
Sorry sto dugo nisam pisala,imala sam mnogo oaveza,ali nadoknadicu ;)
Kao sto sam naslov kaze,u ovom postu bice nekoliko mojih omiljenih slika prosle nedelje,nadam se da cete se i vi pronaci u nekoj od njih ;)



 Ova slika upravo sve govori,ljudi se strasno iznenade kad se prema njima pocnes ponasati kako se oni prema tebi ponasaju :)

 Eee ovo mislim da je sima poznato :3

 Ovo je citat iz serije pa je zato tu Hurremina slika,a citat je vrh :3
 Takodje citat iz serije,citat je extra, sve govori :3
 Upravo tako,kad pomislimo koliko sve dvolicnih osoba ne postoji,ja sam uvek iskrena kazem sta mislim hahah :D
 E ova slika neka bude vasa motiacija ;)
 Nikada nemojte odustajati!!! ;)
 Slika vrh :3
 Ovo je stvaro tacno *-----*
 Mislim da je ovako kod svake cure :)
 E da,stvarno jesu,P.S. ako imate tumblr stavite link u com. da vas zapratim ;)
 Slika sve govori :3
 E ovako je Boga mi kod svih (skoro svih,retko kod koga nije XD ) ;)
 Slika je vrh,dzabe vam lepota ako ste glupe,nemojte dozvoliti da vas drugi iskoriscvaju!!! ;)
 E ovo je tako nisko ;)
 Poznajem mnogo ovakvih osoba XD
 U zadnje veme je ovako,svi samo gledaju kako da te iskoriste -_-
 Upravo tako,neka vam ova slika bude motivacija ;)
 Eee trebalo bi ;)
Upravo tako,uvek budi svoja,ne ono sto nisi ;)


Toliko za ovaj post sutra cu mozda pisati moj tag ako budem imala vremena,i da od sada pa na dalje stavljacu opis dole ;)


20 коментара:

  1. Bas sam se zabavila dok sam citala ovo.Pronasla sam se u nekim slikama a neke su me i zasmejale.Odlicno!♥
    http://ksenijalukic79.blogspot.com/ Novi post-pogledaj ako zelis♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,drago mi je da si se pronasla u slikama ;) <3
      Pogledacu post naravno ;) <3

      Избриши
  2. Sve stihovne slike su perfect! Pogotovu ova zadnja. <3 Odlican post!

    ОдговориИзбриши
  3. Svidjaju mi se ove fotke :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Ariana prelepe slike! *O*
    posetite moj blgo i followajte ga:
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo prvo je baš tacno,npr.neki ljudi koji te zadirkuju njima je to smesno,a kada pricas na njihovom jeziku onda se ljute.To jje stvarno tacno.


    Super post draga Ariana .
    Uclani se kod mene na blog ako vec nisi.

    flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Olično!!
    Citati su pree!! :)

    Novi post!!
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Svi citati sa slika su dobri i većinom se slažem. :) Ljudi se iznenade kada im se obratiš na jedini način na koji razumeju, a istina i to, da kada dođeš na nulu, svi nestanu.

    Novi post na mom blogu, prijavi se i komentariši: jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super su slike, nema te koju nisam screenshotovala <3 sve je *so true* :-) Sjutra cu ti se uclaniti sa racunara :-) i da pohvalim milicu i anu one su mi predlozile tvoj blog i da znas da su toliko divne da salju poruke na -proslijedi svima sa reklamom tvog bloga :-) Blog je lijepo i sredjen, i u svakom slucaju, odlicna si i samo nastavi tako!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno,drago mi je da ti se slike svidjaju,i ja cu se u tvoj uclaniti,i da znam da su one mnogo dobre prijateljice ,one su jedne od mojih najboljih ;) <3

      Избриши
  9. Анониман31. март 2015. 05:48

    Baš super post. Blog ti je kull. Poseti i učlanise u moj blog.

    sejlinkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. istina.:3 poseti moj blog ako zelis laninsvet1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши