субота, 7. март 2015.

8. mart dan zena - sta pokloniti :)

HejHej!!! :D

U ovom postu pricacemo o 8 martu,danu zena :3

Hmmm... zene najbolje znaju sta da poklone zeni,tj. mami,baki,drugaici... ali ipak ako vam bas nista ne padne na pamet ili ako ste musko procitajte ovaj post ;)

Paaa krenimo,znaci,
svaka zena voli cvece (skoro svaka) pa joj mozete pokloniti buket cveca a uz to i neku bombonjericu 

2. mozete joj napraviti neku cestitku i kupiti neku lepu soljicu 

3. mozete joj ukoliko voli da cita kupiti neku knjigu i buket ruza 

4. mozete joj kupiti nekoliko lakova za nokte i to staviti u neku lepu solju :) (ali naravno nemojte neku koju vec imate jer ce vas ako vidi da solje nema pitati gde je zato kupite novu haha ;) ;D )

5. mozete joj kupiti nesto od nakita,bilo to ili mindjuse ili prsten ili narukvica ili ogrlica 

6. mozete joj kupiti neku bluzu 

7. mozete joj kupiti labelo i nekoliko lakova 

8. mozete joj kupiti neki parfem 

9. mozete joj kupiti neki lep set soljica i tacnica 

10. mozete joj kupiti neki karmin i buket cveca 

I za kraj evo nekoliko slika,sry ako ima greska ali zurim (idem da kupim poklon za mamu) ;)















Do sledeceg posta,Ariane ;)

12 коментара:

  1. Odlican post! Super ideje <333

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Ove puzle na kraju su top :-)
    http://feshalafashion.blogspot.com/ Poseti moj blog ima novi DIY ;-)

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post i ideje! Slagalica na kraju se i meni jako dopada.
    Ako želiš, poseti moj blog, komentariši i učlani se:

    mylife11212001.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман10. март 2015. 11:26

    Sjajne ideje. Post ti je super. Blog ti je kull. Baš mi se svidjaš. Mogle bismo da se malo bolje upoznamo. Ako ti nije problem volela bih da posetiš moj blog. Učlanise i komentariši. Ja sam u tvoj već učlanena. Ako tvoje drugarice imaju blog neka se i one učlanu, posete i komentarišu. U komentaru neka ostave nazive bloga. Sigurno ću da im komentarišem. Počeću da ih pratim. Slike su super. Baš mi se svidjaju. Jesu li tvoje.Hvala unapred.

    sejlinkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :D
      Poseticu tvoj blog i uclaniti se naravno ;)
      Inace,slike su s neta,sledeci put ce biti moje ;)
      Sutra mozda napisem post sa Ksenijom i slike ce biti nase ;)

      Избриши
  5. Saveti su cool. Sada tek shvatam da sam mogla nesto drugo da poklonim mami, sestrama.. Ahahah. Jako mi se svidja izgled bloga a i sam blog. Nova sam i tvoja poseta i komentar o mom blogu jako bi mi znacilii.. Kao i tvoja uclana.
    free01time.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super post, blog kao i blogerka. Od ovih svih ideja meni se najvise svidja 9 ideja, jer moja mama bas voli soljice i tacnice! :* :*

    aseninecarolije.blogspot.com

    ОдговориИзбриши