субота, 28. фебруар 2015.

School make up :)

Hej! :D
U ovom postu pisacu o tome kako se mozete nasminkati za skolu ;)
Hmm.. mnoge cure muci to sto ne znaju kako da se nasminkaju za skolu,iskreno ja ne bih preporucila da se sminate pre osmog razreda  jer izgleda mngo ruzno.
Ja imam drugarice koje su sesti razred a sminkaju se i izgleda veoma ruzno,stavljaju vestacke trepavice,maskaru,eyeliner,sjaj za usne,karmin -_-
I da,lakiraju nokte crnim lakom,da znam okej je nekad imati nalakirane nokte u skoli ali ne bas u jarkim bojama kao sto su crna,bordo,tamno crvena,tamno plava,tamno zelena..... a one lakraju sve s jarkim bojama i izgleda grozno,ja ponekad nalakiram nokte ali ne jarkim bojama,svetlo roze,svetlo plavo i to,nikada ne jarkim bojama ;)
Da ne duzim krenimo na make up ;)

 Mozete staviti malo maskare,labelo ili sjaj i bb ili cc kremu ;)

 Iskreno ja ne bih preporucila da stavljate eyeliner ali ako bas zelite da istaknete oci  onda stavite ;)






Nadam se da sam vam bar malo pomogla :) <3
Do sledeceg posta Ariane ;)

27 коментара:

  1. Odlično,odlično i odlično! ♥
    Ari učlani se u naš blog.

    tinadreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Ni ja ne volim kada u svome razredu vidim neke svoje prijateljice koje su se nasminkale i pogotv kada stave te lakove sa jarkim bojama.
    Uclani se u moj blog ako zeliš, ja u tvoj jesam :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Ne šminkam se baš za školu ali ostale cure u mojoj školi se šminkaju čak i previše :) ja se šminkam samo u posebnim prilikama u školi ili kad idem vani.Odličan post

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš: lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. svaki pocetak je tezak, zato vas molim da mi pomognete da pocnem!
    novi postovi na mojim blogovima, molim vas uclanite se i pogledajte. Vama je to nekoliko klikova misem, a meni znaci neverovatno mnogo!♥
    http://uimepraveljubavi.blogspot.com/
    http://jelenabeutandlifeblog.blogspot.com/
    molim te, prati me, ja tebe vec pratim:)
    ooodlican post♥♥

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post :)


    http://www.adelaacanski.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Dobar post! Malo je kratak, ali nmvz :)

    P.S. Novi post na mom blogu!!
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlično,sviđa mi se a i pomogla si mi.♥
    http://dreamgirllovefashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Dobar post:)

    lifestylebylucija.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Dobar post!
    Imas odlican blog!

    llifestylebylucija.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post,poseti moj blog uclani se :D
    http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Congratulations for photos. mke up is a simple but by its effect.

    annavergura.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post. U potpunosti se slažem sa tobom. Ja sam počela da se šminkam prošle godine u septembru kada sam krenula u osmi razred i mislim da je to sasvim ok , s obzirom da imam malo problematičnu kožu pa zbog toga stavim malo BB kreme , korektor ispod podočnjaka i na neku baš crvenu bubuljicu. Vrlo malo olovkom samo dopunim obrve i stavim sjaj za usne. Ne praktikujem maskaru jer ona samo isušuje trepavice. :/

    P.S. Novi post na mom blogu:
    styleonfirstplace.blogspot.com

    ОдговориИзбриши